Všeobecné podmínky cestovní agentury Krejčová a Reklamační řád
1. Smluvní vztah mezi cestovní
agenturou a zákazníkem se řídí ustanovením zákona č. 159/1999 Sb. a Občanským
zákoníkem. Dále je smluvní vztah upraven těmito všeobecnými podmínkami.
Smluvní
vztah mezi cestovní agenturou a zákazníkem vzniká v okamžiku, kdy cestovní
agentura přijme řádně vyplněnou a podepsanou smlouvu. Za plnění smluvních
závazků všech osob uvedených ve smlouvě o zájezdu ručí objednavatel jako za své
vlastní. Objednavatel také odpovídá za správnost všech údajů uvedených ve
smlouvě o zájezdu za všechny osoby uvedené ve smlouvě.
Při
podpisu této smlouvy se platí záloha 1.000,- Kč/os. Zbytek ceny musí být na
účtu cestovní agentury nejpozději 30 dní před odjezdem.
2. CK Mráz je dodavatelem
ubytování a polopenze. 3. Dodavatelem autobusové dopravy
je CA Krejčová.
6. Při nenaplnění
minimálního počtu osob si CA vyhrazuje právo odříci služby nejpozději 14 dnů
před jejich začátkem.
4. Zákazník
je oprávněn zrušit svou smlouvu kdykoliv před odjezdem na zájezd a to bez udání
důvodu.
Zrušení smlouvy je nutno
oznámit neprodleně doporučeným dopisem, nebo si je nechat písemně potvrdit v naší
provozovně.
Stornopoplatky při odstoupení od smlouvy
ze strany zákazníka:
35 a více dnů před odjezdem 700,-
Kč/os.
34 až 8 dnů před odjezdem
45% z celkové smluvní ceny.
7 až 4 dny před odjezdem
90%.
3 dny a méně před odjezdem
100% smluvní ceny.
Z částky
doplatku nezaplacené v termínu stanoveném touto smlouvou, stejně jako ze
smluvního stornopoplatku se účtuje smluvní pokuta
0,3% z nezaplacené částky za každý den prodlení.
5. Za změnu jména přihlášené
osoby se účtuje manipulační poplatek 100,-Kč.
6. Při nenaplnění
minimálního počtu osob si CA vyhrazuje právo odříci služby nejpozději 14 dnů
před jejich začátkem. V takovém případě zákazník obdrží plnou cenu za sjednané služby neprodleně a
bez zbytečného odkladu zpět.
7. Tato smlouva byla vyhotovena
ve dvou shodných exemplářích. (1x klient, 1x CA)
8. Zákazník má právo od smlouvy
odstoupit, je-li cena zvýšena o více než 10% nebo je-li termín odjezdu změněn
více než o 2 dny. V takovém případě zákazník obdrží plnou cenu za sjednané služby neprodleně a
bez zbytečného odkladu zpět.
11. Reklamace. V případě, že sjednané
služby neprobíhají dle smluvních podmínek, je zákazník oprávněn provést
reklamaci. Zákazník své požadavky neprodleně oznámí delegátovi tak, aby mohla
být včas sjednána náprava na místě samém. Ve složitějších a závažnějších
případech doporučujeme provést na místě písemnou reklamaci, která výrazně
zjednoduší řešení a vyřízení reklamace. Reklamaci lze uplatnit i po skončení
zájezdu osobně, nebo písemně v prodejním místě cestovní agentury Krejčová.
Nárok
na reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do 1 měsíce po skončení zájezdu. Při
písemném uplatnění reklamace uvede zákazník své jméno, příjmení, adresu,
telefonní číslo a datum konání zájezdu. Dále uvede, co je obsahem reklamace a
podle možnosti předmět reklamace průkazně skutkově doloží.
O
způsobu vyřízení písemné reklamace je cestovní agentura povinna zákazníka
písemně informovat.
V ostatním
platí ustanovení obecně závazných právních předpisů, obchodního zákoníku,
občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele v plném znění.
12. Tyto všeobecné podmínky
jsou nedílnou součástí smlouvy se zákazníkem a jsou volně k dispozici
v kanceláři CA i na internetových stránkách CK Mráz / CA Krejčová.
Cestovní agentura Milena Krejčová je zapsána v
Registru živnostenského podnikání od 25.3.2002.